Wednesday, October 21, 2009

21 October 2009





comel gilah dia . haha siapa dia ?
comel lah dia boleh dia bagi sokongan kat aku time tangan aku tengah melecet ?
gilaa best ! klu org yg korang crush buat cam tuh kat korang , tak rase mcm nak lomppat smpai ke bulan ke ?
ahha :D

when i'm typing this , my heart beat faster and faster .
I am melting here :D
no matter what i do , where I am ,
all I ever think is him . He is all I think about .
Only God know how happy I am when I think about what he did to wake my spirit up yesterday .
A date 21 Oktober 2009 , a date to remember .
Bukan sbb tu je ,also the moment when Jerbon make the greatest teamwork in the world ! eceh :D
ok enough . i'm done :D

yeah ! haha . bestbest !

jerbon rock yeah .

JERBON:Surahmat Alif Hakim Zaid Iman (apek)Syafira Haziqah Nabilah Sakinah Ailin
yeah ! haha :D

No comments:

Post a Comment