Friday, July 24, 2009

heart been hurt

aku sedih . sakit hati sepanjang minggu nih .
ye lah , orang tak lawa kan .
aku ingat diaorg member . tapi aku salah . member time susah je .
menyesal buat baek dulu kat org yang skrang ni jahat dengan aku .

aku ni tak bermakna buat sesiapa
tapi layak ke jadi bahan ketawa orang
sedangkan hati sendiri menangis ?
adilkah seorang manusia yang punya perasaan ditertawakan oleh
manusia yang tidak punya perasaan ?
adilkah bila seorang yang punya perasaan dihina oleh
manusia yang tak punya perasaan ?
hidup ini bagai roda yang sentiasa berpusing
kadangkala di atas kadngkala dibwh .
tak semua boleh dibuat kawan
mungkin dulu dia kawan
sekarang dia lah lawan
itulah lumrah kehidupan dan takdir tuhan
yang harus ditempuhi setiap insan .

No comments:

Post a Comment